2011. március 13., vasárnap

Böjt 2...

El is felejtettem említeni a múltkor, hogy végül is miben maradtam a böjtöt illetően. Az egészségtelen fehér liszt és csoki minden fajtája, kóla, édesség.... Az egészségtelen cukor... Hát, nem mondom, szerintem ezt nem gondoltam végig rendesen :)

Viszont valamire rájöttem: a böjt kreatívvá tesz :)... Ma palacsintát csináltam kukoricalisztből (édesítőnek egy kiskanál méz lett)... Meg lehetett enni, a hirtelen édességetakarok-lendületemet is sierült lecsillapítania. És persze megállapítottam, mennyi (fehér) kenyeret fogyaszt az ember, mert az a legkönnyebben elérhető. A városban enni ezzel majdhogynem lehetetlen lett (főleg az édességtilalmi ráadással)... Már alig várom a húsvétot :)

Emellett újra neki kell lendülnöm rendet pakolnom az életemben (elsősorban a lakással kell újra elkezdeni)... Letükrözi az érzelmi állapotomat a környezetem. Halmozódnak megint a sarkok, az itt-ott levetett ruhák, papírok... Pedig a múltkor olyan jól haladtam. :(

Ma jó kis vasárnapi lógás van - jót is tesz... Kivételesen nincs is rossz lelkiismeretem, mert nem vagyok tevékeny. Most egyszerűen jót tesz a semmittevés. :)

Megyek is tovább tevékenykedni... :)
(ja, és szerintem maradok a kétnaponta írásnál - ez így alakult ki és jól bevált stressz nélkül)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése