2011. május 24., kedd

Újra itt(hon) vagyok...

Kissé hosszúra sikeredett az önmagamba süllyedés. Nem kell aggódni, nem a szó negatív értelmében süllyedtem le mélyre, hanem inkább lemerültem önmagamba. Munkálkodtam, figyeltem, felügyeltem... Ismerkedtem önmagammal.
Ezt kissé visszavetette a tény, hogy újra a pánik-időszakomat élem. Ez persze megmutatta, hogy mennyire nem jó irányba haladok - s ez már évek óta. Le kellett vonnom néhány következtetést...

Elkezdtem ledobálni néhány sallangot. Tanulom az önállóságot, a szabadon nagy levegő-vételt... Még nem annyira megy, de jó úton haladok. Az elméleti résszel már kiválóan haladok. Most a gyakorlati oldalán csiszolok a dolognak. :)
90:10 arányban gondolkodom és teszek... Igencsak ajánlatosnak tűnik az aránytengelyt a középvonal felé eltolni, mert így saját magamnak állok útjában.

Meg sem állok addig, amíg feltartózhatatlan nem leszek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése