2011. március 6., vasárnap

Böjt...

szerintem nem vagyok normális, de azon gondolkodom, hogy húsvétig (najó, egy nappal előttig) lemondok a kóláról... Az édességről még nem döntöttem. Sőt, még egyelőre nem tartom magam beszámíthatónak az ötlet miatt... (de már csináltam, ráadásul anno a fast food teljesen ki volt lőve, plusz kólafélék is... Az volt csak a kemény időszak - de persze újra felfedeztem, mennyi nem egészséges kaját tömtem magamba, illetve a végén jobban kiélveztem a dolgok ízét)... Szóval most megint itt lenne az ideje a lemondásnak. De ennek semmi köze a keresztényi böjthöz - éppen csak időben esik vele egybe. (ezt most miért is tartottam fontosnak hozzátenni??)

Még rajta maradok a témán. Még van 3 napom... :)

(közben feltűnt, hogy a bejegyzéseim időpontja valahogy nem a valós idővel esik egybe - még keresem a hibát hehe)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése